Reklamacje
Przykładamy dużą uwagę, aby użytkowanie naszych produktów sprawiało jak największe zadowolenie. Dlatego masz prawo złożyć reklamację, gdy zakupiony asortyment nie spełnia twoich oczekiwań.
1. Kto może zgłosić reklamację?
- Reklamacje może zgłosić każdy konsument który zakupił u nas towar i jego zdaniem nie spełnia on swojej funkcji lub jest wadliwy.
2. Jak dokonać zgłoszenia reklamacyjnego?
- W celu zgłoszenia reklamacji sugerujemy skorzystanie z gotowego formularza reklamacyjnego: pobierz formularz reklamacyjny (PDF). Wypełniony formularz prześlij na adres e-mail: biuro@wertes.pl
- Jeżeli wada jest widoczna to dołącz zdjęcia produktu z uwidocznioną wadą.
- Ważne proszę nie odesyłać towaru na reklamacje bez wcześniejszego przesłania formularza reklamacji lub zdjęć uszkodzenia.
3. Zwrot wadliwego towaru
- W momencie w którym zapoznamy się z reklamacją i rozpatrzymy ją pozytywnie lub będziemy musieli przesłać towar do producenta poprosimy cię o przesłanie uszkodzonego produktu do naszego magazynu.
- Odsyłając towar pamiętaj o odpowiednim spakowaniu i zabezpieczeniu na czas transportu.
4. Z jakiego tytułu możesz złożyć reklamacje?
- Gwarancji producenta – jeśli producent taką gwarancję wystawił.
- Rękojmi – tytuł rękojmi wynika z przepisów prawa i dotyczy niezgodności towaru z umową.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru dostępne są w Regulaminie sklepu, rozdział 7 „PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI„.