Zamów teraz, a dostawę otrzymasz za darmo przy zakupach za minimum 500 zł.

Reklamacje

Przykładamy dużą uwagę, aby użytkowanie naszych produktów sprawiało jak największe zadowolenie. Dlatego masz prawo złożyć reklamację, gdy zakupiony asortyment nie spełnia twoich oczekiwań.

1. Kto może zgłosić reklamację?

  • Reklamacje może zgłosić każdy konsument który zakupił u nas towar i jego zdaniem nie spełnia on swojej funkcji lub jest wadliwy.

2. Jak dokonać zgłoszenia reklamacyjnego?

  • W celu zgłoszenia reklamacji sugerujemy skorzystanie z gotowego formularza reklamacyjnego: pobierz formularz reklamacyjny (PDF). Wypełniony formularz prześlij na adres e-mail: biuro@wertes.pl
  • Jeżeli wada jest widoczna to dołącz zdjęcia produktu z uwidocznioną wadą.
  • Ważne proszę nie odesyłać towaru na reklamacje bez wcześniejszego przesłania formularza reklamacji lub zdjęć uszkodzenia.

3. Zwrot wadliwego towaru

  • W momencie w którym zapoznamy się z reklamacją i rozpatrzymy ją pozytywnie lub będziemy musieli przesłać towar do producenta poprosimy cię o przesłanie uszkodzonego produktu do naszego magazynu.
  •  Odsyłając towar pamiętaj o odpowiednim spakowaniu i zabezpieczeniu na czas transportu.

4. Z jakiego tytułu możesz złożyć reklamacje?

  • Gwarancji producenta – jeśli producent taką gwarancję wystawił.
  • Rękojmi – tytuł rękojmi wynika z przepisów prawa i dotyczy niezgodności towaru z umową.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru dostępne są w Regulaminie sklepu, rozdział 7 “PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI“.